loading...
☼♥♠♥☼.هـــمــــه چــــی.☼♥♠♥☼
*»».Meysam.««* بازدید : 19 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

 

منم با خنده گفتم مگه گدا ها هم چتروم میرن؟

دیدم یارو میگه گدا خودتی من هکرم اگه پولو واریز نکنی هکت میکنم شوخی هم ندارم هههههههههههه

ازش پرسیدم مثلا چی کار میکنی ؟ گفت پولرو نریزی مانیتورتو میسوزونم هههههههههه خلاصه داشت از خنده روده بر میشدم

منم گفتم ععععه اگه تو مانیتورمو بسوزونی منم یخچال خونتونو هک میکنم .............................. ههههههههههههههههه

حالا شانس آورده بود برق شهرشونو قطع نکردم هههههههههههههههههههههههههههههههه

برچسب ها خاطره , جذاب , خنده , همه چی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظرتون چه مطالبی جذاب تره ؟
    به نظرشما این وب سایتی که طراحی کردم چطوره ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 611